donderdag 1 oktober 2015

Trimmen maltezer

Maltezer. nl: instructievideo voetjes knippen bij de maltezer - YouTube. Vachtverzorging van de maltezer, Hondenwoordenboek. nl. Trimmen maltezer, HondenForum.


Bekijk onderwerp - vraagje over trimmen maltezer • Honden Forum. Knippen van Shih Tzu, Maltezer, Lhasa Apso, Yorky en Boomer.


Trimmen maltezer

- 55 Sec - Geьpload door carla janssen Op deze video laat ik u zien hoe u in een handomdraai het hoofdje van uw maltezer bij. Ik zou graag zelf het haar van mijn maltezer willen knippen. Ik heb dan ook geen ervaring met honden trimmen of goede trimscharen in huis.


Trimsalon Caja: Maltezer


Maltezer pup. De populaire Maltezer is een actieve en aanhankelijke hond met een bescheiden formaat. Dit ras is ook geschikt voor wie nog geen ervaring heeft. 26 Dec 2007 Zelf je Maltezer knippen, Verzorging, Hondenforum. Dit forum. Ik doe het zelf want de manier waarop die trimmers het doen: vreselijk. Net je.


Wanneer moet mijn hond naar de trimsalon, Dier en Natuur: Dieren


103 MALTEZER scheren/knippen, Special Grooming. Voor-Na foto. s - www. trimsalonbubbels-valkenswaard. nl.

Maltezer trimmen, Maltezer leeuwtje. Knippen of scheren ~ Trimsalon Assen.


Trimmen maltezer

Prijslijst 2015 - Trimsalon Stephanie.


Hond al knippen • Bokt. nl


Een aantal van de honden worden geschoren in de trimsalon. Scheren is het inkorten trimsalon, vooral de kruizing Maltezer x Shih Tzu is erg populair. Helaas. Deze DVD laat u een complete trim zien met tondeuse en schaar op een Maltezer. Deze trim is ook toepasbaar op BOOMER hondjes. tijdsduur ca. 1 uur. Trimsalon Stephanie Moerkapelse Zijde 28 2751 DL Maltezer, Lhasa apso, Shih tzы, Boomer, Yorkshire terriлr, coton de tulear. Helemaal scheren, hoofdje en.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.