zaterdag 23 juli 2016

Reparatie oude radio

Kees van Dijke. s Radio Verzameling (Buizenradio. s). De Jong Buizenradio Reparatie - Krimpen aan den IJssel - Lokaal. Nederlandse Vereniging voor de Historie van de Radio.


Oude radio reparatie - Telefoonboek. nl - Telefoongids bedrijven. Philips B0x19u Buizenradio Reparatie - YouTube.


Reparatie oude radio

Nederlandstalig forum over oude radio. s. Op vragen hoe je een radio moet repareren, waardebepaling, vlooienmarkten, onderdelen enzovoort ga ik niet op in. Het repareren van een radio is een geheel hoofdstuk apart. Antenne. Oude radio. s hebben meestal een flinke antenne nodig voor goed ontvangst. Hier op.


De Jong Buizenradio Reparatie - EveryOneWeb


Reparatie. Ik doe dit naast mijn werk, vooral in de avond uren. Ik reken Ђ25,-/uur plus de kosten van de evt. Gooi daarom uw oude buizenradio nooit weg. Site voor liefhebbers van antieke radio-en audiotechniek. U vindt hier voornamelijk philips radio. s tot 1960, in de vorm van foto. s, schema. s en reparatie - informatie. ik van 1982 dus ook de jongere toestellen zijn naar mijn beleving stokoud.


Radio;s van Piet Blaas - HCC


Waarom Reparatie & Restauratie Dongen. Oude stereo radio reparatie - Nederlands Forum over Oude Radio. s. Oude stereo radio reparatie (Algemeen). door truenemesis, 29.06.2008, 22:21 ( 2420 dagen geleden). Beste mensen. Ik ben absoluut geen verzamelaar van.

K&WReparatie oude radio - forum. fok. nl. Nederlands Forum over Oude Radioґs - Stephans Radioverzameling.


Reparatie oude radio

Circuits Online - Forum - repareren oude lampenradio graetz.


Nederlands Forum over Oude Radio;s


Ik knutselde op mijn 11e jaar al met elektrische spullen (ook aan een radio). Het verzamelen en repareren van oude radio, s nam een aanvang, zo rond mijn. De meeste onderdelen die ik kon krijgen, waren slooponderdelen uit oude radio. s en televisies, waarvan het altijd maar de vraag was of die onderdelen nog. Bij een opkuis een oude radio graetz astrid 1208 gevonden, deze aan het net gehangen, en hoera, de radio speelde. Plezier was vlug voorbij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.