vrijdag 22 augustus 2014

Strak gespannen buik zwangerschap bij

De Zwangerschap - Verloskundige praktijk Cuijk Mill. Bekijk onderwerp - Zijn dit harde buiken: Zwangerschapsforum. Hele dag gespannen buik, Babybrabbel.


Help wat is dit dan= gespannen gevoel, WIJ. nl. Re: Strak gevoel in buik - Zwanger worden. nu.


Strak gespannen buik zwangerschap bij

Alles over het proces tijdens de zwangerschap. Dit zullen klachten zijn als hoofdpijn, misselijkheid, sterretjes zien en het gevoel alsof er een band strak om je bovenbuik (net onder je ribben) zit. Je buik voelt dan hard en gespannen aan. 17 Jan 2010 Ik heb sinds vanmiddag een heel raar gevoel in mijn buik! nu en dan last van, idd een heel strak gespannen gevoel, mijn buik voelt wel iets harder Ik zit in het begin van mijn zwangerschap dus harde buiken zijn het niet. Hoi, Heb het al eerder gehad, maar nu zo dat het echt hinderlijk is. Een heel strak gespannen gevoel in mijn buik. Alsof mijn spieren te kort zijn.


9Maand · Forum · Zwangerschap · gespannen buik


Ik ben 22 weken zwanger en heb voortdurend een gespannen en strak gevoel bij mijn buik. Ook heb ik last van een zwaar gevoel onderin mijn. De laatste keer bij de verloskundige was mijn buik zo strak en pijnlijk ook de hele zwangerschap last van een zeer harde gespannen buik.


Nog nooit harde buik - Ouders van Nu Forum


Veranderingen in de zwangerschap - Mens en Gezondheid - InfoNu. Zwanger. En natuurlijk is iedere meerlingen zwangerschap ook weer anders. De moeder ervaart dit als een zeer strak gespannen dikke buik met veel ongemak.

Rommelende buik, Forum voor Zwangere Vrouwen. nl. Strak gevoel in de buik. de oorzaken - WieKiest.


Harde buiken - MijnKinderarts. nl.


Bekkenbodemklachten bij vrouwen - Mens en Gezondheid - InfoNu


18 Feb 2014 Een strak gevoel wordt vaak als een beklemmend gevoel in de buik omschreven. De oorzaak kan liggen bij zwangerschap, maar ook ongezonde voeding in de buik, een gespannen buik, of een vreemd gevoel in de buik. 12 Nov 2007 Gevolgen zijn een gespannen en zwaar gevoel in de benen, vochtophoping in de. Pijn in mijn onderrug en mijn buik voelt heel strak aan. Oorzaak en voorkomen van harde buiken in de zwangerschap. De buik voelt gespannen aan, maar het is niet pijnlijk. Dat is een duidelijk verschil met echte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.