donderdag 24 oktober 2013

Kleuren draden lamp trekhaak

Aansluitschema verlichting, Trailerplus. nl. Elektrische aansluiting voor trekhaken › Trekhaakcentrum. 307 Forum • Toon onderwerp - Schema achterlichtbedrading CAN nodig.


Aansluitschema verlichting Aanhangwagen, AanhangerShop. nl. Citroen C5 club forum - Toon onderwerp - kleurenschema 13 polige.


Aan. Sluit de draden van de trekhaakset als volgt aan (Fig. 1). Functie: Kleur: kabelboom. *Grijs (Kabelset). *Blauw (Kabelset). Lamp. Schakelaar. Fig. 2. Ik heb eindelijk mijn trekhaak eronder hangen en ook voor zover sluit ik aan op de stadsverlichting zit volgens mij in dezelfde lamp als knipperlicht is een duplo ik zag dat er 3 draden op de fitting van het knipperlicht zitten.


Saabforum. nl • Toon onderwerp - Welke kleur draad linkerachterlcht


Functie Kleur trekhaakdraadNummer op blokje Kleur Saab-draad. Allebei de remlichten doen het, maar lamp control gaat niet uit na een. 10 April 2010 Hoi wie kan mij vertellen wat de draad kleuren zijn van de achterlichten en mistlamp en de daarbij behorende cijfers op de achterkant van de.


Elektriciteit


Download - op het gebied van Westfalia trekhaken. Verlichting - Aanhangwagen. nu. De contactdoos/stekker bij de trekhaak bevat (na enige tijd niet gebruikt te zijn) Soms moet ook nog een draad aan de lamphouder worden gemonteerd.

Caravan-forum. nl • Toon onderwerp - stekkers trekhaak. Discussie: verlichting probleem - AMT Garageforum.


Kleuren draden lamp trekhaak

Chrysler: Trekhaakbekabelingsvraag Chrysler Voyager 2004.


Trekhaak - MARCOVW. nl Autotechniek


26 Sept 2002 Als je bij een vito of een sprinter een trekhaak monteerd moet je Heb de zelfde kleur draad gevonden die uit zekeringkast kwam als die bij. Leid de bruin/witte draad vanaf de accu, via het interieur en de kofferruimte, naar de MONTAGE-HANDLEIDING ELEKTROSET VOOR TREKHAAK Draad kleur. Drill a 11mm hole underneath the right rearlightunit and a 13mm hole. Kortom ik weet niet aan welke kleuren draden ik de 7 kabels van mijn even het achterlicht los en kijk welke kleur draad op welke lamp zit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.