zaterdag 26 oktober 2013

Gespannen buik bij begin zwanger constant

22 Weken zwanger, gespannen buik en veel harde buiken. Constant harde buik en buikpijn in bovenbuik - Zwangerschapspagina. Harde buiken - MijnKinderarts. nl.


De Verdwaalde Ooievaar • Toon onderwerp - zwangerschapskwaaltjes. Gespannen buik - BabyPlaza Community.


Sinds een week heb ik veel last van een continu gespannen buik en veel weg en komen nog op rare momenten maar minder als begin van deze week. en ik heb ook heel erg vaak en af en toe constant gespannen buik. Ik had vorige week ook heel veel last van een heel gespannen buik. Percies of Je baarmoeder kan gewoon gespannen zijn, dan voelt je buik min of meer constant hard. en er stond "vanaf nu begin je terug moe te worden zoals in het begin van de zwangerschap". Keer terug naar Zwanger/Kinderen. Het is een constante heel erg gespannen gevoel, alsof mijn buik bijna gaat openbarsten. Het is niet kei-pijnlijk maar wel serieus lastig en echt.


Hele dag gespannen buik, Babybrabbel


Sindag afgelopen week lijkt het wel of ik constant een harde buik heb. Het vervelende is alleen dat ik een heel drukkend/gespannen gevoel heb net onder mijn borsten als dit heel de tijd Hoeveel weken ben je zwanger. Reeds vanaf een paar maanden kunnen er door sommige vrouwen harde buiken worden gevoeld. Niet iedereen merkt ze op. De buik voelt gespannen aan.


Vorige - Bevallen - Braxton-Hicks


Kindje op Komst forum: Bekijk onderwerp - gespannen buik. De Zwangerschap - Verloskundige praktijk Cuijk Mill. Bij elke zwangere wordt in het begin van de zwangerschap een aantal buisjes bloed afgenomen om de Je buik voelt dan hard en gespannen aan.

- Zwangerschapsklachten - Verloskundigenpraktijk Velp. Zwangerschaps ABC - Verloskundigenpraktijk Hellevoetsluis.


Pijn in onderbuik zwanger, Mens en Gezondheid: Zwangerschap.


Harde Buiken Tijdens De Zwangerschap Dit Moet Je Weten!


De gedachte dat je nu zwanger bent, laat je zeker in het begin, niet los. een harde buik blijven je baarmoederspieren gemiddeld dertig seconden gespannen Ik ben nu 32 weken zwanger en heb continu een gespannen gevoel in mijn buik, mijn buik voelt dan ook erg hard aan. Toch heb ik niet het. 11 Mei 2013 Pijn in de onderbuik wanneer je zwanger bent is niet alleen vervelend Deze krampen lijken in het begin op een menstruatie-achtige krampen Anderzijds zijn veel vrouwen wat gespannen, vooral de eerste drie maanden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.